laupäev, 8. detsember 2007

Uunu Luup - Meä värvi om armastus.

(Uno Loop - Mis värvi on armastus)

Su huulil nii värskilt, ku juunin punõtas maasiguvärv
su juussõ om puravigupruuniq, tsilmäq ku sininõ järv.
Naid värve ma näe, naid värve ma tiiäq, naist laulugi kokko sää ...

Ref:
Kuid mea värvi om armastus, kiä tuud tiid ?
Mea karva om armastus? Ku tiiässi küll olõs hüa!
Su aknõ maalissi õkvalt joht tuud karva ma,
et egä päiv mu armastust sis näesit sa, sis näesit sa

Mürkkkõllatses muut minnu uutus,
sinulda maailm om hahk,
õnnõ igätsust leevendäs luutus
särrav ku hõpõkrõstall.
Naid värve ma näe, naid värve ma tiiäq,
naist laulugi kokko sää ...

Üü purjõtas mustaval laival,
tulõ sis päiv mul näüs,
et ruusaka pintsliga taivast,
värvmän koidukiir käü.
Naid värve ma nää, naid värve ma tiiäq,
naist laulugi kokko sää ...




Kommentaare ei ole: