laupäev, 8. detsember 2007

Mr. Häppimän - Las maq sis poovi kah

(Mr. Happyman - Las Mina Proovin Siis Ka)

Ma taju laulu üt rütmi mea eläs mu seen
ta minnu just ku hindäga kaasa viis
ja leüä et sjoo om just õigõ tii
mea om mõeldu mu jaos
Nüüd klapiq pään tarõn lullõ õnnõ
om sündünü laul mille kingi sul
naist nuuten peidün om vaid üts suuv
mea ütlemä pea

sino nairatus sjoo imet just tege
olõ huun joba hummõn
tsõa lämmi võida kiik ole kindla sjoon ma

ref.
laulden nüüd su tsöänd võita või
las minn proovi sis ka
ku sjoo miq jaos om õigõ nüüd
las minä pruuvi sis
hei-hei-hei-hei-hei-jeeeee

taas laval saisten ma otsiq su pilko ja nää
ku hoiat mul pöialt sis hästeq lätt
ma sjoost jõudu saa ja võibollaq om
sjoo mino talisman nüüd
näüs just nii et kell 6 niimuudu algus saa
su nakatav nair ja mul lootus hüä
naist katest saa üts millen peitüs õnn
mis om mõeldü miq jaos.

sino nairatus sjoo imet just tege
olõ huun joba hummõn
tsõa lämmi võida kiik ole kindla sjoon ma

ref.
laulden nüid suq tsöäd võita või
las minä prooviq sis ka
ku sjoo miq jaos om õigõ nüüd
las minä proovi sis
hei-hei-hei-hei-hei-jeeeee

sjoo om laul meä tsöänd võita või päriselt
sino näiratusest õnneligus muutus
kogo bänd mistri happyman
üts, kats, kolm niiq valludaman miilt
mea kuulõ mead näe sjood taju mul tiid
ja õhk miq ümbre om eledrit täüs

ref 3x
laulden nüid suq tsöänd võita või
las minä pruuvi sis ka
ku sjoo miq jaos om õigõ nüüd
las minä pruuvi sis
hei-hei-hei-hei-hei-jeeeee

Kommentaare ei ole: