kolmapäev, 5. detsember 2007

Rihu Tsippul & Birgit - Sjoo päiv om tiil

(Riho Sibul & Birgit Õigemeel - See päev on teel)

Rummal ja nuur,
ma käve ütsi egäl puul
sis es olõq kiäki küllalt hüä,
või õigõn ean.
Vaivalt, et truu
olliq kiik njoo naerusuu.
Naist vaivalt nägo miilde jäi,
ku aig saieq täüs.

Ma sinnu ei tiäq,
ei tunnõ viil.
Kuid meelen piäq,
sjoo päiv om tiil.
Ma sinnu ei tiäq,
ei tunnõ viil.
Kuid meelen piäq,
sjoo päiv om tiil.

Kohe jäi arm?
Kõrd tundusi alostus liiga karm,
kõrd kartsõ esiq näüdä narr,
vai oliq arg.

Ma sinnu ei tiäq,
ei tunnõ viil.
Kuid meelen piäq,
sjoo päiv om tiil.
Ma sinnu ei tiäq,
ei tunnõ viil.
Kuid meelen piäq,
sjoo päiv om tiil.

Rummal ja nuur,
sis oll kergemiilsus muud.
Ma näkse - haigõt flirt ei tiiq,
mul meeldüsi sjoo.

Ma sinnu ei tiäq,
ei tunnõ viil.
Kuid meelen piäq,
sjoo päiv om tiil.
Ma sinnu ei tiäq,
ei tunnõ viil.
Kuid meelen piäq,
sjoo päiv om tiil.
Ma sinnu ei tiäq...

Kommentaare ei ole: