kolmapäev, 5. detsember 2007

Terminaaturi - Juulikuu Lumõkõnõ

(Terminaator - Juulikuu lumi)

Kõik ei olõ kõrb, miä pand kurgu kuivama
Neetü külmüs viil eiq pruugiq ollaq Antarktika
Kõik, mea ahvatlõs ja hiilgäs, ei olõ jo viil kuld
Ma ei hüüvä tsinu nimme, sest ma karda tuld

Hah ... Kiik ei olä teräs, meä südämehe haava lüü
Kiik ei ole ajovähk, mea mõistusõ sult süü
Kiik, mea ahvatles ja hiilgäs, eiq olõ jo viil kuld
Ma ei hüüvä sino nimmeq, sest ma karda tuld

Juulikuun lumi on maan, (lumi on maan)
mino jaos sjoo polõ ime
Saisa paljajallu rannan
sa olõt kenä, oled kummalinõ
tiiaq, et aasta viil, ja sinost ilma jää ma niikuinii
pümmedusest kuule häält, mea sosistas: hüvaste...

Ainus polõ juudu vein, mea hommukul tsul valudama pand pää
egä naasõ puududus eiq saaki ollaq üttemuudu hüä
Egä elädü päiv om astõ lähembäle esihindä tsurmalõ
ainus, midä ma tiiäq, sinnu konagi eiq saanu peris hinele...
jee -jee

Juulikuun lumi om maan, (lumi on maan)
mino jaos sjoo polõ imõ
Seisat paljajallu rannan
sa olõt kenä, olet kummalinõ
tiiäq, et aasta viil, ja tsinust ilma jää ma niikuinii
pümmedusest kuule häält, mea sosistas: hüvaste

Kommentaare ei ole: