kolmapäev, 5. detsember 2007

Geniälistiq - Leekvä armastus.

(Genialistid - Leekiv armastus)

Või mängi sinoga sannah
või lebada sinoga teki all
Kuulud florasse vai oled faunas
polõ tähtsä polõ tõele nii lähkün
võissi kukku just nigu kivi
võissi lugõjas naada etv'n
palun ütle kuis sinnü kutstas
miä ole miis.

ma eiq lüü sinnu sest õnnõ mina tiiä
mea sul periselt haiget tege
saq eiq usu minno
kuimuudu maq su sisse nää
ja see ehk omgi hüa vai ..

või ollaq päivläbi su kõrval
või helistädä kaubanduskeskusõst
võimi kuuludaq maailmä serväl
võimi kõnõlda tühitsist asjadõst

või ollaq su mina ja tõnõ
ma võssi ollaq su akudõ laatja
ja võib-ollaq et su hommukueineq
vai kraadiklaas

ma ei armasda sinno
sest õnnõ miä tiiä tuud
kuis sjoo haiget tege
sa ei tiiäki mea must su sisse jääs
ja see ehk ongi hea või ..

ma ei armasda sinno
sest õnnõq minä tiiäq tuud
kuis sjoo haiget tege
sa ei tiiäki mea must su sisse perrä jääs
ja sjoo omgi hüä

Kommentaare ei ole: