reede, 7. detsember 2007

Terminaaturi - Torm

(Terminaator - Torm)

Olõ tullu väega pikä tii
Tühä talo leüse hindä iist
Ja tsilmanukkan pissar läügät

Ja tsuhvlipõhast sino pildi leüse ma
ja tuud ainiti kaema jää
Mälestüseq tolmust puhtas pühi ma
Ei suudaq elläq ma ilmä sinulda
Sis pallõ

Lasõ minnu sisse külmä tormi iist
Võtaq minnu lämmide kässi vahjele
Nii ma usselävel pallõ sinnu
Kuid sina usse sulgsit

Mu talo sinulda nii tühü näüs
Ma nigu heng tarõst tarrõ ümbre käü
Ja õdaku ku ma vaarun voodihe
Ja õdaku ku ma mõtlõ jälleq sinulõ
Sis pallõ

Lasõ minnu sisse külmä tormi iist
Võtaq minnu lämmide kässi vahjele
Nii ma usselävel pallõ sinnu

Lasõ minnu sisse külmä tormi iist
Võtaq minnu lämmide käte vahjele
Nii ma usselävel pallõ sinnu

Lasõ minnu sisse külmä tormi iist
Võtaq minnu lämmide käte vahjele
Nii ma usselävel pallõ sinnu.




Kommentaare ei ole: